ΕΦΑΡΜΟΓΗ TEI "On-Line"
ΠΡΟΣΒΑΣΗ_ ΣΤΑ_ ΑΤΟΜΙΚΑ_ ΣΤΟΙΧΕΙΑ / ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ_ ΔΗΛΩΣΗΣ

Τελευταία αλλαγή της σελίδας αυτής στις : 26/09/2018 11:53:44 πμ
 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μετά την αλλαγή των λογαριασμών σε URegister ,(14/06/2018) η πρόσβαση στην εφαρμογή είναι δυνατή ΜΟΝΟ με τον λογαριασμό URegister. Διαβάστε την ανακοίνωση με ημερομηνία 11/06/2018.

Η δυνατότητα πρόσβασης σε ατομικά στοιχεία του σπουδαστή (και καταχώρηση της δήλωσης μαθημάτων) δίνεται με την χρήση της εφαρμογής "TEI On-Line", η οποία είναι ένα εκτελέσιμο αρχείο για Windows. Μπορείτε είτε να εκτελέσετε το αρχείο από την θέση που βρίσκεται είτε να "κατεβάσετε" το αρχείο στον τοπικό σας δίσκο και να το εκτελέσετε από εκεί. 

* Όσοι επιθυμούν να κάνουν ανανέωση εγγραφής ας βεβαιωθούν ότι έχουν διαβάσει προσεκτικά τις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Σεπτεμβρίου 2018
όπως και τις
ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
* Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το πως θα εισέλθετε στην εφαρμογής δείτε ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΙ On-Line"

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μετά την αλλαγή των λογαριασμών σε URegister ,(14/06/2018) η πρόσβαση στην εφαρμογή είναι δυνατή ΜΟΝΟ με τον λογαριασμό URegister. Διαβάστε την ανακοίνωση με ημερομηνία 11/06/2018.

Κατεβάστε ή εκτελέστε την εφαρμογή από εδώ (~922K)
Τελευταία έκδοση V.1.4.0.0
Υπάρχει περίπτωση το antivirus που χρησιμοποιείται να εμποδίζει την εκτέλεση της εφαρμογής. Δοκιμάστε να κατεβάσετε το αρχείο με δεξί click->"Save link as.." και να το τρέξετε μετά. Επίσης μπορείτε προσωρινά (για μερικά δευτερόλεπτα) να απενεργοποιήσετε το antivirus μέχρι να κατεβάσετε το πρόγραμμα.
Ίσως χρειαστεί να περιμένετε μερικές ώρες (2-3) από την στιγμή που θα ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό URegister, μέχρι να μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή με τους νέους κωδικούς.
Παρακαλώ (λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω), στείλτε email στο identity@teiwm.gr αν αντιμετωπίζεται πρόβλημα στην σύνδεση, αναφέροντας την ώρα και το username.
Αν σας εμφανιστεί το μήνυμα "Εσφαλμένο UserName/Password ή λάθος έκδοση της εφαρμογής" και χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό URegister, δ
είτε τις συχνές ερωτήσεις .

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση και εκτέλεση Δείτε εδώ 
Για την μη εμφάνιση ελληνικών στα Windows 10 (ίσως και Windows 8) δείτε εδώ.
Είτε αντιμετωπίσετε πρόβλημα είτε όχι, βοηθήστε μας στέλνοντας ένα e-mail. Δείτε ποια στοιχεία μας ενδιαφέρουν.

 

Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται αν είναι ανοικτό το σύστημα για την ανανέωση εγγραφών, για κάθε τμήμα ξεχωριστά :

Αν έχετε κάποια απορία δείτε πρώτα τις ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ON-LINE

Στην περίπτωση που η είσοδος στην εφαρμογή ήταν επιτυχής, τότε στο Πεδίο "Ονοματεπώνυμο" θα εμφανίσει τα σωστά στοιχεία και το έγχρωμο κουμπί (πάνω δεξιά) θα γίνει πράσινο. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να συνεχίσετε παρακάτω.

Επιλογές όταν έχετε εισέλθει στην εφαρμογή
* Καταχώρηση νέας δήλωσης μαθημάτων. Διαβάστε οδηγίες εδώ.
* Δηλώσεις Εργαστηρίων. Διαβάστε οδηγίες εδώ.
*
Παλαιές Δηλώσεις Μαθημάτων : Εμφανίζονται οι παλαιότερες δηλώσεις που έχετε κάνει καθώς και τα μαθήματα που έχετε δηλώσει (για όσες δηλώσεις υπάρχουν δεδομένα).
*
Οι βαθμοί μου : Εμφανίζονται οι βαθμοί στα μαθήματα του προγράμματος σπουδών που έχετε παρακολουθήσει με επιτυχία.
*
Πρόγραμμα σπουδών : Εμφανίζονται όλα τα (ενεργά) μαθήματα του προγράμματος σπουδών με τα στοιχεία τους (ώρες, Διδ. Μονάδες κλπ).


Για άλλες ερωτήσεις, απευθυνθείτε με e-mail : tei-online@kozani.teikoz.gr